Alla inlägg under april 2015

Av dengladakakan :) - 2 april 2015 15:02

Haii!


Omgad det var inte igår   

Okej, mycket har hänt, väldigt mycket, för mycket   


En hel del dåliga saker har hänt, som gjort att jag inte orkat bloggat och en hel del roliga saker också!

Jag har träffat nya vänner, börjat titta på The walking dead och annat.


Men jag har även bestämt mig för att ändra på bloggen!  

Imed att jag är mer inne på pastel goth så tänkte jag hey? Varför inte ändra bloggen?

Så nu ska det ske stora förändringar!   

Min blogg är just nu lite väl för mycket ”Hey! Jag är nybörjare på detta!” 


Så jag ska försöka fixa bloggen lite, det kommer ta ett tag, men det kommer det nog vara värt!


Oh!

Jag fyller snart 14 och har då beställt en peruk som kommer runt min födelsedag!   

Den är typ mint grön och är jätte lång och fin!

Jag ska så klart göra ett blogg inlägg om det   

Måste dra nu!


Kram   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hellu!

Och välkommen till min blogg!

Jag är en glad liten kaka som älskar kawaii stilen, besatt av Doctor Who , älskar anime och manga och är helt galen i choklad!! (och kakor)

Välkommen till min galna värld ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards