Alla inlägg under november 2014

Av dengladakakan :) - 5 november 2014 17:42

Hellu!

 

Jag har varit sjuk sen i tisdags så jag har inte riktigt orkat göra ett blogginlägg.

 

Måndagen till tisdagen (på kvällen där emellan) så var jag vaken till typ 00 för jag kunde inte somna och så visade sig att jag hade feber och jag mår bajs   

 

Denna kvällen så somnade jag också sent och vaknade typ vid 04 på morgonen.

 

Men jag har tröstat mig lite med Sims 3 och Minecraft, Youtube, sånna grejer.

 

Jag spelade Sims hela dagen igår   

 

Från 08-17 typ .

 

Och idag så har jag också spelat Sims (men bara lite ) pluggat för vi har engelska prov som jag inte vill missa för då har jag två prov som jag ska göra nästa vecka och tittat på tv.

 

Snart är asienloppisen och jag vill såååå gärna gå så jag måste bli frisk    

 

Mer har jag nog inte att säga, tror jag...?

 

Nu ska jag fixa bloggen så den blir KAWAII   

 

 

 

Kram   

Av dengladakakan :) - 3 november 2014 20:43

OMGAAAAAAAAAAAD!!


Jag är sååååå glaaaad!!!

 

Min kjol har äntligen kommit   

 

När pappa hade berättat att det var ett packet som vi skulle hämta ut så förstod jag att det var min kjol!

 

Den är så fiiiiin!!!

 

Direkt som kom kom hem från hårt matte pluggande hos min moster så öppnade jag paketet, men först tog jag några bilder   

 

Men idag så har det hänt lite saker, en tjej är sur på mig för att jag ”spammade” henne och hon har varit sur i tre dar och jag orkar bara inte   

 

Men annars har jag pluggat och pluggat.

 

Först gick jag på matte lektionen och sen på extra matten och sen gick jag hem till min moster och pluggade, gissa vad? Matte.

 

Men jag har börjat tycka att matte är lite kul.

Och dessutom har jag matte prov på onsdag.

 

Yay....  

 

Här är lite bilder ~

 


                 


 

 

  ~ Utan fluff  ~  

 

 

    

 

 

  FLUFF!!!   

 

 

 

 

Kram  

 

 

Av dengladakakan :) - 2 november 2014 09:21

Hellu!

 

Jag har inte bloggat på en vecka (?) för att :

 

1 jag har varit hos farmor och farfar tog inte med datorn

 

2 jag orkade inte

 

3 jag har varit lite upptagen

 

Men!!

 

Jag har fotat lite och tänkte visa er lite senare i inlägget   

 

Förra fredagen så var jag och Elin på ett konvent som heter Science Fiction con.

Det var jätte roligt och nån hade cosplayat DOCTOR WHO!!!!   

Två stycken !!!!!!

Jag fick stalka dom i typ 10 min innan jag vågade fråga om jag kunde fota mig med dom..   

 

I söndags åkte jag till farmor och farfar och kom hem på onsdagen.

 

När jag hade kommit fram till Stockholm så åkte vi hem, åt sushi och bara myste   

 

Nästa dag så åt vi lunch med deras kompis Roffe, det var jätte gott

Sen så åkte vi till stan och jag var i Kawaii shop, Shock, SF bokhandeln och lite mer butiker men köpte bara en grej   

 

En japansk mode tidning   

Jag hittade en jätte söt klänning, men den var i L och jag har XS...

 

Och så fanns den inte på nätet   

 

Nästa dag så stack vi till mina kusiner Wilma och Lowa.

Vi fikade och ritade   

 

Sen så stack vi till stan, bokade biljetter för mig och farfar för bio, för att farmor skulle dansa   Och sen gick jag och farfar på Hallwylska museet.

Det var nåt halloween tema, kul men inte så läskigt.

 

Sen tittade jag och farfar på Pojken med guldbyxorna och den var jätte bra   

 

Sista dagen så tittade vi på film från när jag var liten.

Jag var så tjock!

Och jag såg ut som en kille...

 

Jag fick även massage av farmor   

Och sen stack vi till tågstationen.

 

Vi gick även upp på högsta våningen på kulturhuset och såg plattan och det var jätte fint!!

 

Och så tog vi en fika och så var det dags för mig att åka.

 

I går så var jag med mina kompisar Elin och Katarina, vi hade kul och åt mycket...   

 

Vi tittade på nån film samtidigt som vi åt pepparkakor.

 

Här är lite bilder ~

 

 

 

                              

Kram   

 

Presentation

Hellu!

Och välkommen till min blogg!

Jag är en glad liten kaka som älskar kawaii stilen, besatt av Doctor Who , älskar anime och manga och är helt galen i choklad!! (och kakor)

Välkommen till min galna värld ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards