Alla inlägg under september 2014

Av dengladakakan :) - 21 september 2014 20:28

Idag är det söndag!

Jag vill att det ska va lördag igen :/  för att jag vill inte ha skola imorn.. (+.+)

Jag vill vara hemma och titta på ” Doctor who” ^U^

Jag tyckte inte om serien först, men nu älskar jag den!

98% av min dag igår var att titta på Doctor who och dricka te.... Och äta godis...

Dom andra 2% var att skriva på berättelse, så att jag kunde få sims4 och att va med familjen ^U^

Oj vad social jag är... mehehe...


MEN!!!!



När jag  äntligen  skulle köpa det, så fanns det bara för pc.

Så nu är jag lite sur på sims.

Men nu ska vi inte tänka på det!

Idag va jag med en kompis och vi spelade och försökte göra en dans....Det gick inte så bra..Så vi sökte upp Just Dance på youtube och dansade till det i stället .

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hellu!

Och välkommen till min blogg!

Jag är en glad liten kaka som älskar kawaii stilen, besatt av Doctor Who , älskar anime och manga och är helt galen i choklad!! (och kakor)

Välkommen till min galna värld ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards