Direktlänk till inlägg 22 september 2014

yay!

Av dengladakakan :) - 22 september 2014 18:59

Helluuu!

Idag har inte hänt något speciellt, som vanligt.

Har varit på extramatten... yay...Nej men det var lite kul, jag känner hur jag blir bättre och bättre på matte!

Och det är ju bra!

Så nu har jag pluggat lite spanska ^U^

Känner att jag kan dom bra så tänkte blogga istället.

Direkt när man har haft typ 3 lektioner i skolan känns det som man har gått en hel vecka, jag vill ha fredag! :(

Nu ska jag nog antagligen titta på Doctor Who :3

Även om jag bara är på andra säsongen så älskar jag den!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dengladakakan :) - 2 april 2015 15:02

Haii!   Omgad det var inte igår    Okej, mycket har hänt, väldigt mycket, för mycket      En hel del dåliga saker har hänt, som gjort att jag inte orkat bloggat och en hel del roliga saker också! Jag har träffat nya vänner, börjat titta p...

Av dengladakakan :) - 5 november 2014 17:42

Hellu!   Jag har varit sjuk sen i tisdags så jag har inte riktigt orkat göra ett blogginlägg.   Måndagen till tisdagen (på kvällen där emellan) så var jag vaken till typ 00 för jag kunde inte somna och så visade sig att jag hade feber och jag...

Av dengladakakan :) - 3 november 2014 20:43

OMGAAAAAAAAAAAD!!   Jag är sååååå glaaaad!!!   Min kjol har äntligen kommit      När pappa hade berättat att det var ett packet som vi skulle hämta ut så förstod jag att det var min kjol!   Den är så fiiiiin!!!   Direkt som kom ko...

Av dengladakakan :) - 2 november 2014 09:21

Hellu!   Jag har inte bloggat på en vecka (?) för att :   1 jag har varit hos farmor och farfar tog inte med datorn   2 jag orkade inte   3 jag har varit lite upptagen   Men!!   Jag har fotat lite och tänkte visa er lite senar...

Av dengladakakan :) - 24 oktober 2014 15:51

Hellu!   Som ni kanske sett så har jag ändrat bloggen lite! Jag är rättså nöjd!      Idag så har det varit en bra dag, men jag det har hänt lite saker som tynger mig...      Meeen! Nu ska vi tänka på lite roligare saker!!   Jag sk...

Presentation

Hellu!

Och välkommen till min blogg!

Jag är en glad liten kaka som älskar kawaii stilen, besatt av Doctor Who , älskar anime och manga och är helt galen i choklad!! (och kakor)

Välkommen till min galna värld ^^

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards